Professionel kontorrengøring

Vi tilpasser tilbud og rengøringsplan efter kundens behov og ønsker……..
Dette skriver ca. 90% af alle rengøringsfirmaer på deres hjemmeside.

Zimplex Facility Service tager naturligvis også udgangspunkt i kundens ønsker og behov.  MEN MEN MEN
Der hvor vi adskiller os fra mange andre firmaer, er at vi også kommer med konstruktiv rådgivning og forslag til løsninger.

Kontorrengøring:

Vores erfaring

Vi har faktisk over 20 års erfaring i professionel kontorrengøring

Z

Bakterier

Foruden rengøring, tilbyder vi daglig/månedlig desinficering af bakterier og virus af udsatte smittespredere

Sikkert indeklima

Vi tilbyder grundig kontorrengøring (evt. inklusiv afspritning). Det giver dig, medarbejdere og evt. kunder tryghed og sundt indeklima

Prøveperiode

For at du har tid til at se os an, tilbydes prøveperiode uden opsigelsesfrist.

4 afdelinger – Ét telefonnummer
6910 2323

Kontorrengøring

God kontorrengøring giver fornemmelsen af at møde ind til på rent og friskt kontor og det giver med stor sandsynlighed også medarbejdere et smil på læben.

Et rent kontor føles nemlig rart og skaber ro for dine medarbejdere. Samtidig skabes et sundt indeklima, der reducerer sygedagene og løfter effektiviteten.

Derfor kan det være en rigtig god ide at lade et professionelt firma, såsom Zimplex, til at stå for jeres kontorrengøring.

Vi ved nemlig hvordan man skaber et rent og friskt indeklima.

Rengøring på hele Sjælland

En professionel serviceaftale om kontorrengøring sikrer jer, at der altid er så rent, som I ønsker det.

Vi lægger altid en og udførlig fast plan for rengøringen af jeres kontorer, som du så kan godkende.

Hvor ofte der så skal gøres rent er forskelligt fra kunde til kunde. Dette er noget vi sammen kan finde ud af.

Det kommer jo bl.a. an på jeres krav, ønsker, hvor stor belastning der er på kontoret, samt hvor mange ansatte i er.

 

Pris på kontorrengøring

Det er desværre umuligt at sige en fast pris på rengøring af kontorer mv, da ingen virksomheder er ens.

Men vi ved af erfaring, at vores priser er særdeles skarpe og vores timepris starter helt nede ved 295,00 kr + moms.

Vi vil dog ikke kun kendes på vores lave pris, men i HØJ grad også kvaliteten af vores arbejde.

For trods vores attraktive priser, er vores største fokus altid på vores rengøring og service.

God kontorrengøring til den rigtige pris

Når du vælger at indhente et tilbud på rengøring af jeres kontorer, tager vi dette meget seriøst. Vi er faktisk altid stolte, når et firma ønsker et tilbud på kontorrengøring fra os, uanset kundens størrelse.

Efter en besigtigelse og snak om dine ønsker for rengøringen, udarbejder vi et udførligt, komplet og enkelt tilbud til dig.
Vi benytter os hverken af skjulte gebyrer eller lign. gemte udgifter. Vores tilbud er gennemskuelige og logisk opbygget.

Prisen på rengøringen vil naturligvis afhænge af både omfang, krav og kompleksitet af den rengøring der skal udføres hos jer. Men vi lover at prisen vil være både skarp og fair.

Effektiv rengøring og god hygiejne

I denne tid er det vigtigere end nogensinde at rengøringen på kontorer udføres korrekt. Derfor er det også vigtigt at i vælger et erfarent og professionelt rengøringsfirma, til at varetage rengøringen på kontoret.

På den måde er du sikret at rengøringen altid lever op til forventningerne, samt dagens krav om godt indeklima på arbejdspladsen.

Desværre er det ikke altid nok med effektiv rengøring. I dag er det også blevet vigtigt at man eliminerer så mange ”smittespredere” på kontoret som muligt. Derfor tilbyder vi naturligvis afspritning / desinficering af eksempelvis håndtag, kaffemaskinen, greb på køleskabet og andre grebsflader.

Dermed sikrer man optimale forhold til sine medarbejdere. Det kan desuden også blive særdeles bekosteligt, hvis en virus som influenza og lign. Spreder sig på en arbejdsplads.

Derudover skal man som arbejdsgiver i dag, forholde sig til det ansvar man har for at beskytte særligt følsomme risikogrupper blandt sine medarbejdere mod virus og bakterier, som kan være særligt alvorlige for dem – såsom smitte med coronavirus, influenza osv. De særligt følsomme grupper kan fx være medarbejdere, der er gravide, kronisk syge eller ældre. Arbejdstilsynet opfordrer nemlig til, at du i din risikovurdering følger Sundhedsstyrelsens anbefalinger i forhold til disse grupper.

Services

Zimplex tilbyder sin hjælp ved bl.a.

Kontorrengøring

Zimplex er et yderst erfarent rengøringsfirma, som tilbyder enhver form for rengøring af alle kontorfaciliteter til en bred vifte af virksomheder og brancher.

Vi har ingen “standards-pakke” da alle virksomheder er forskellige. Der er dog visse services der næsten altid er med: Støvsugning, Vask af gulve, aftørring af støv på, aftørring af skriveborde og pc skærme, aftørring af karme, grundig rengøring og afkalkning af badeværelser og sanitet, tømning af skraldespande osv.

Desinficering

Zimplex har i flere år arbejdet med desinficering og hygiejne. Dette arbejde er blevet vigtigere end nogensinde.

Derfor tilbyder vi naturligvis også desinficering og afspritning af de typiske “smittekilder” der er på et kontor.
Dette kan blive til en fast del af en rengøringsplan. Det er en effektiv metode til at forebygge spredning af virus som corona og lign.

Asbest fliseklæb

Er din ejendom fra før 1986 er der desværre stor risiko for at fliserne på eks. badeværelser, køkkener og industrier såsom slagterier er opsat med fliseklæb der indeholder asbest.

Vi tilbyder sikker og effektiv fjernelse og sanering af fliseklæber med asbest.

Vi fjerner både fliser samt klæber uden at asbestfibre spredes til andre områder.

IT-Udstyr

Regelmæssig rengøring af  computere, tastaturer, printere og andet elektronik holder ikke kun tingene i funktionsdygtig tilstand.

Det kan også reducere antallet af bakterier, der spreder sig over hele arbejdspladsen via fysisk kontakt.
Faktisk har det vist sig at tastaturer og printere er nogle af de største bakterie-spredere

GODE RÅD TIL AT FÅ GOD KONTORRENGØRING

Her er et par gode råd til jer, der allerede benytter/skal til at benytte sig af professionel rengøringsservice til kontorrengøring (Gerne Zimplex) af jeres lokaler:

  • Få udarbejdet en ordentlig og detaljeret rengøringsplan af rengøringsfirmaet.
  • Hæng gerne rengøringsplanen op et synligt sted. På den måde ved alle hvad der er med i aftalen, og hvad der ikke er med i aftalen.
  • Undgå papirbunker på bordet, så de kan tørres grundigt af.
  • Ryd jævnligt reolerne, så de kan blive gjort rene.
  • Det er en god ide at rulle kabler og ledninger sammen så de ikke ligger i vejen.
  • Opbevar gerne jeres småting og papir i skuffer og lukkede skabe.
  • Lav en klar aftale om rengøring af skærme og andet it-udstyr.
  • Brug måtter og riste, der hindrer, at der slæbes unødigt støv og snavs med ind i bygningen udefra.
  • Overvej overfladebehandling såsom polish af gulve i jeres mest belastede arealer.
  • Tænk over at få lavet en aftale om at der skal benyttes rengøringsmidler uden parfume.
  • I bør have en klar procedure for, hvordan I følger op på, om aftalerne bliver overholdt.
  • Planlæg hovedrengøring 1-2 gange om året. Dermed rengøres lamper, rør, ventilationskanaler mv. der sidder over nå-højde.

Derudover er det en god ide at lave en klar aftale, om det er rengøringspersonalet eller jeres egne medarbejdere, der f.eks. skal rydde op og fjerne kaffekopper og lignende service, samt skifte sæbe, toiletpapir og håndklæder på toiletterne.

God og ordentlig rengøring er ofte et fælles ansvar

Hvis vi alle samarbejder, kan vi altid levere en rigtig god rengøring til jer kunder. – og bare rolig……Det kræver faktisk ikke så meget 😊

Eksempelvis kan vores rengøringsassistenter bedre levere varen, hvis der bare er ryddet rimeligt op i jeres lokaler,
og hvis der bare generelt tages hensyn til at der skal gøres rent.

Rengøringsassistenterne kan desværre nogle gange opleve, at deres arbejde bliver overset og lavt prioriteret på arbejdspladsen.
Dette skyldes sædvanligvis ikke ond vilje, men kan blandt andet skyldes, at mange slet ikke tænker over, at der kommer nogen og gøre rent på ens arbejdsplads,
da man ofte slet ikke ser eller snakker med rengøringspersonalet.
Ofte foregår alt rengøring jo uden for normal arbejdstid, så man får aldrig sat et ansigt på rengøringspersonalet.

De modtager også sjældent ros – men får desværre ofte hurtigt skylden, hvis der er problemer med rengøringen.
Også selv om forklaringen kan være dårlig vedligeholdelse af gulve, for få ressourcer, presset tid, rod på borde osv.

Dermed ikke sagt at i skal rende rundt og rose personalet hver dag, eller at der ikke er noget vi engang imellem kan gøre bedre.

Men er der noget i som kunde er utilfredse med, er det en rigtig god ide med en konstruktiv dialog mellem jer (kunde) og os (Zimplex).
På den måde kan vi sandsynligvis hurtigt finde en løsning på problemet.
Vores personale vil nemlig MEGET gerne udføre et perfekt arbejde hos jer – hver gang.

Call Now Button
📞 Ring mig op
close slider
Vi ringer tilbage snarest muligt